58sivas58 Ben şu an 37. haftadayım, hamileliğin başından beri Medicana’da muayene oldum. Sultan hocaya ama yakın zamanda araba aldık ve kredi çektik, yani çok borçlandık. O yüzden acaba Numune’de mi olsam diye düşünüyordum. Geçen hafta kaza geçirdim, Numune’ye sevk edildim, 2 gece orada kaldım. Doktorlardan, ebelerden memnun kaldım. Büyük ihtimalle Numune’de doğum yaparım diye düşünüyorum.
sizin kaç haftalık bebeğiniz