Nacyax Hanımlar ya gün içinde sürekli lavobaya gidiyorum bu normal ama ishal olarak günde 4 5 defa çıkan var mı 36+5 teyiz normal mi bu doğum belirtisi olabilir mi
Sznbb Nacyax bende 36+5 deyim şu an böyle bir durumum yok genelde sık ishal doğum başlangıcı derler ama yediğin bir şey de dokunmuş olabilir. Geçen gün bende kustum tansiyonum çıktı meğer yediğim bir şey dokunmuş. Doktoruna danış istersen için rahatlasın.
Sznbb Nacyax Doktorunuza mesaj atabiliyorsanız bi durumunuzu söyleyin isterseniz belki bir nst, kan tahlili vs ister bir kaç gün uzun çünkü özellikle çok sıvı ise.
Sznbb Nacyax Sıkıntı yoktur Allahın izniyle. Son günler hep yorucu ve stresli geçiyor. Allah sağlıkla ve kolaylıkla kucağımıza almamızı nasip etsin.