Umuteymen65 Doğum hangi aya denk geliyor acaba ben sezeryan olacagim eylülü bulur muyuz yoksa agostos sonu mu
Hilalkahraman Umuteymen65 uygulamayı kullanıyorsunuz orda bebeğim kısmında kaç haftalık olduğu doğuma kaç gün olduğu yazıyor telefondan takvim uygulamasını açıp sayabilirsiniz biz ne bilelim
Minerva_ Umuteymen65 aynı haftadayız muhtemelen ağustos sonu en geç 3 eylül. Bende sezaryen olacağım. Sağlıkla alalım inşallah kucağımza 🌸
Hilalkahraman Umuteymen65 kullandığın gebelik uygulamasını ve telefon takvim uygulamasını hatırlatıyorum. Bazı insanlar bilgi kabul etmiyor anam ne yapacan. Çocuğunu da böyle bilgiye kapalı büyütme rica ediyorum
Minerva_ Hilalkahraman ne alakası var uygulamada yazan geri sayım ile sezaryen doğumu 38. Haftada oluyor genelde uygulamada ise 40 hafta için geri sayım yapıyor burda birşey bilmeyen sizsiniz. Lütfen sizde çocuğunuzu ön yargılı ve bilgisiz büyütmeyin.
Hilalkahraman Minerva_ hayatım 40 haftadan 2 hafta çıkartmak basit bişey işte. Basit olduğu için 40-2 yap bile demedim😂 ay çok alemsiniz be