Merhaba kızlar, bebeğim 17 günlük ve yeni anne oldum. Bebeğimi 1,5 - 2 saate bir emziriyorum maşallah sütüm çok güzel geliyor ama bebeğim 10 dakika civarı emiyor ): normalde 20/30 dakika civarı emmesi gerekiyor diyorlar ama benim bebeğim çok kısa emiyor sonra doyuyor mu bilmiyorum uyuyor uyandırıyorum tekrar almak istemiyor ama karnıda şişiyor. Bilmiyorum ne düşüneceğimi sürekli uykusundan da uyandırmak istemiyorum, tecrübeli anneler varsa bana yardımcı olabilirler mi bu süt ve doyma konusunda aydınlanmaya ihtiyacım var