Hanife_ Tugcebasak benim tam 30 da 1537 ydi normal sizinkide hatta dr kilosu ileri demişti bnde şeker var 30. haftada 1300 lerde olmalı
Mrvkoz Tugcebasak ah cNım benim senn ki haftasına göre cok cok iyi ben 36+5 im 2550 bebişim düşük olduğunu doktorumda bende biliyoruz ama bana üzme kendini her bebek annesine göre doğar senden kilolu bir bebiş beklemiyordum zaten dedi 😊
gizemdalo Tugcebasak rica ederim canım 😊 Doktor aksini söylemedikçe takılma kilo boy oranına belki son ay birden alır ya da zamana yayılır her bebiş farklı 😇
Tugcebasak Mrvkoz canım inşallah alır bebeşin kilo üzülme benim ablamda senin durumdaydı ama bebii kendini toparladı doğana kadar🥰🥰
Mrvkoz Tugcebasak evet ufak bebek cabuk büyür diyo büyüklermde 🙈 ilk cocuk diye fazla takıyorum belkide sağlığı yerinde olsun da kilosu boyu dengeler kendini inşallah