Selam kızlar geçen sene genetik taramalı 2 embriyo transferi olmuştum. 1 i tutunmuştu ve 8.haftada düşük yaptım. Bi süre ara verip doğal yollardan olmasını bekledik. Ama bugun regl oldum ve 2. Transfer için hazırlıklara başlıcaz bu da yaklaşık 1,5 ay sürüyor. Özellikle ilk transferi tutmayan arkadaşlar sizn hikayenizi dinlemek istiyorum. Sanırım biraz morale ihtiyacım var. Bugun biraz duygusal geçti benim için 🤕