Xhal inşallah canım bana da doktor söylediği öyle olduğumdan ama şüpheleniyorum dedi kesin net bişey demedi 3 ay dene olmazsa sağ tüpünün yarısını alacağız dedi bekliyorum bu ay 2. Ayım olmazsa bende Haziran temmuz gibi olacağım çok ta korkuyorum aslında tek tüple nasıl olacak diye