kub_ra90 Merhaba hanımlar 24 haftalık hamileyim bebeğim hep kasıkta duruyor hareketlendikce baskı oluyor tuvalete gidiyorum kimisi kız bebek aşağıda durur diyorlar öyle mi ☺