meltemmmmm kızlar 33 haftalik hamileyim şu 3-4 gündür sanki suyum geliyomuş gibi sicak akıntım geliyo kilodum sirilsiklam oluyo neden olabilir sizce? Dün akşam idrar tahlilim yapıldı amniyon sıvısı olsa anlaşılırdı dimi?
Didembernab meltemmmmm 33 ama 32den beri suyum sınırda dedi doktor. Korkuyorum bşr dahaki kontrolüm haftaya
tazecikanneee Bende de oluyor doktoruma sorduğumda akıntı baya fazlalaşır demişti özellikle çok ayakta kaldığımda is yaptığımda oluyor bana da
Taila 33+4 uzun zamandır durum aynı ve özellikle kasık bölgemde çok ağrı oluyor ayakta kalınca yürüyünce 😕 zaman azaldıkça dahada ağırlaşıyorum sanki.. akıntı nedeniyle sürekli çamaşır değiştiriyorum sinir bozucu bende bu durumdan şikayetçiyim ama normalmiş 🤷🏼♀️
Yagmur123 Kızlar bende 25 haftalık hamileyim benmde su gibi akıntım vardı doktor emin olabilmek için amnisure testi yaptırdı negatif çıkınca bebeğin suyu olmadığı anlaşıldı kan tahlili yaptırdı enfeksiyon var bu akıntın enfeksiyondan kaynaklı oluyor dedi
Drsnbyfatma Bende de var 30+0 beyaz krem gibi ama iç çamaşırıma düştüğü an ıslatıyor enfeksiyon filan da yok suyumda iyi anlamadım gitti 🤷🏻♀️
Gazize Drsnbyfatma nasil yok o krem peyniri kıvamında dimi bende de oldu hatta bende demeden doktorum dedi bu ayda öyle şeyler olur dedi evet var dedim kremsi bi akıntı vajinadan alınan 2 fitil verdi öyle geçti doktoruna ıyi konuş bu konuyu
Zeyynp Benimde 34 haftalıkken olmuştu. Doktora gittiğimde suyuma falan baktı bir sorun yok. Vajinal enfeksiyon olmuşsun dedi. Birse hastanede bana ped taktı amniyon sıvısı sızıyormu bakmak için birşey çıkmadı. Ama genellikle enfeksiyondan kaynaklı olan birşeymiş. Hamilelikte vajinal enfeksiyon oluyormuş.
meltemmmmm Zeyynp Doktorum banada enfeksiyon var ama çok az dedi ondanda bisey olmaz anlamina getirdi bilemedim bi çok kişide var sanırım demekki korkmamiza gerek yok kızlar
Zeyynp meltemmmmm zaten doktorun gerekli tetkikleri yaptıys sorun yoktur canım. Amniyon sıvısı daha değişik oluyormuş. Kokusu falan doktorum öyle demişti