yesimvera Mucize0 korkma stres yapma canm inşallah yükselmiştir canını sıkma. Rabbim en güzelini doğru zaman da verecektir
Mucize0 yesimvera 360 dan 1148 olmuş ve adetim normalde bugün olmalı. Adet günüyle bu değer ikiz olabilirmi
Nibozog melisyalcinn benimde bu şekilde artış oldu canım 760tan 2225 olmuştu. Doktorum sağlıklı gebelik olarak değerlendirdi. Çok şükür 13. Haftamızdayız
teachermomyy23 yesimvera benimde 2 kez oldu mide bulantım.adet olacakmış gibi ağrım oluyor ve göğüs hassasiyetim var
Nibozog Mucize0 kasık ağrıları hep oluyor canım adet beklenen dönemlerde ve şimdi bebek kendine yer açmaya çalıştıkça oluyor bel ağrım hiç olmadı
yesimvera Mucize0 olabilir canm. Ama bende sordum bugün 2 gün arayla değerin ¾ kat yükselmesi ikiz olabilir mi diye. Beta hcg nin yükselmesiyle alakası yokmuş.
Burcukrblt yesimvera neden kullaniyorsunuz benimde kan 21 mayis beta 56 23 mayis beta 237 cikti bel kasik gogus agrisi var
yesimvera Burcukrblt canm rahimi toparlıyor bebeğin tutunmasında yardımcı oluyor ve düşüğü engelliyor