Bglmmrn Seda1512 benımde bat 26 20 sinde kan verdım negatif çıktı bugünde kahverengi lekelenmem var inşallah regle dönmez 🙄
Busranur_mnts Seda1512 mutlu resim sitesine gir oraya resmi yükle buraya linkini yapıştır Testi de devam et koyulaşma görecek misin
GULLMOMMY Seda1512 evet siliklik var cnm ben daha az silikle öğrenmiştim hayırlısı olsun sağlıkla kucağına al inşallah