aysenuryll96 selam herkese, ben iki ay önce visanne isimli ilacı bıraktım bırakalı 2 ay oldu reglim de biraz gecikince test yaptım ikinci çizgi çok silik çıktı tekrar yaptım yine silik çizgi sizce hamile miyim
aysenuryll96 Miniginannesiiii1111 sağ ol hayırlısı olsun 9 ay önce 25 haftalık tek yumurta ikizlerime ölü doğum yapmıştım.. inşallah sağlıklı bir gebelik olur
Miniginannesiiii1111 aysenuryll96 en kesin sonuç kan ya yenide olsa beta çıkar en azından kesinlestirmis olursunuz