Merhaba,çok zor günlerden geçiyorum,23.haftada gittiğim detaylı ultrason günü dünya başıma yıkıldı,bebeğimi o zamana kadar sağlıklı zannederken meğerse öyle değilmiş,kalpte komplet avsd,bağırsakta dubble buuble,burun kemiği yok,yüzde 99 down sendromu dedi doktor ve ben cam sakuraya acilden giriş yaptım,çok doktora göründüm hiçbir şey değişmedi,cam sakurada amniyosentez verdim haftaya büyük ihtimalle kurul toplanacak, sonlandırma kararı çıkacak,iki haftadır kendimi çok kötü hissediyorum,nasıl imza atarım nasıl o iğneye izin veririm diye düşünüp duruyorum,ama doğarsa da çok acı çekecek yavrum nefes alamayacak hep ameliyat yoğun bakımlarda bekleyeceğiz,down olduğu için ameliyatları başarılı atlatmasi da çok zor,aynı süreçlerden geçenler yardımcı olabilir mi,kendimi çok yalnız hissediyorum