babyefe Merhaba şu an 38.haftadayım ve yaklaşık 3 gündür 5cm açıklıktayım, tekrar muayene olmadı. Sancım yok yada hissetmiyorum. Arada hafif geliyor ama dayanılmayacak gibi değil asla. Bu açıklıkta olup ne zaman sancıları hissetmeye başlarım ve doğum olur? Yaşayan var mı acaba? Teşekkürler
TugceOrak babyefe kuzenim 2 haftadır aynı şekilde bekliyor, asla sancısı yok açılması 5 cm. 40. Haftası doldu bugün, 41e kadar doğum başlamazsa suni sancı verecekmiş doktoru. Yukarı çıksın yorumu olsun canım, sağlıcakla kolaylıkla kavuş inşallah ♥️
Zeh- babyefe benimde öyleydi 36 da 2 cmdi ondan beri her hafta 1 cm arttı 39 da 5 cmdi hala sancı yoktu suniyle başlattık 2.5 saatte tam açıklık ve doğum gerçekleşti
anneoluyorumm13 babyefe okudum hamile kitabında şey yazıyordu doğumu üç bölüme ayırmış ilk bölüm 5santim açıklığa Kadar rahat olur diyor ikinci bölümü 5-10 santim arası açıklık sancıların arttığı daha zorlu bir bölümmüş üçüncü bölümde doğum zaten Bölüm 4-8 saat arası sürer yazıyordu
Ars2223 babyefe 3 cm ile 20 güne yakın gezdim yatışım yapıldığında 6 cm açılmam vardı 3 saat de doğumum gerçekleşti şu gelişim olmadığı için doktor suyumu da patlatmak istemedi en son ben ısrar edince patlattı 15 dk sonra falan da bebeğim doğdu suyumu erken patlatsa daha erkende sürebilirdi doğumum
babyefe TugceOrak Ay gerçekten mi 🥲 Demek ki benim de öyle olacak..İnşallah kendi sancılarımız gelir suniye gerek kalmaz 😔 Sağlıkla kavuşur inşallah🙏🏼
TugceOrak babyefe yok yok tedirgin olma aşkım inşallah ikiniz de hemencecik kendi sancınızla doğuruverirsiniz ♥️ Ben sizden fenayım 37+4üm yan pozisyonda yatıyo haftalardır oğlum, mecburi sezeryan olucam 😀
babyefe Zeh- Suni sancıyla çok hızlı ilerlemiş açıklığınız ne güzel. Suni sancı almadan biraz daha beklemek istiyorum bende
babyefe anneoluyorumm13 Hımm 5cmden beri 3 gün geçti bakalım benim yavaş ilerliyor sanırım. Teşekkür ederim 🙏🏼
TugceOrak babyefe doktorum o hareketleri söylediğimde sakın deneme bile dedi, ben de asla yapmıyorum sakın bak dedi. Aman sezeryan olsun yavrumun sağlığından önemli değil canım 😊♥️
babyefe Ars2223 Ya ne güzel benimde doğumum gerçekleşti geçen gün. Hastaneye gittiğimde 7cm açıklık vardı ama sancım yoktu suni sancı verip suyumu patlattılar ama ona rağmen uzun sürdü 😔
Bet1626 babyefe sancınız olmadan açıklığın olup olmadığına bakıyor mu doktorlar? Nasıl bakılıyor açıklık, el mi sokuyorlar 🙈🙉
babyefe Bet1626 Parmak ile açıklık ölçüyorlar genelde 37.haftada çatı muayenesinde başlıyor bakılmaya eğer vajinal doğum düşünüyorsanız hiç acıtan bir işlem değil
babyefe Merhaba herkese, kısa bi güncelleme yapayım. Geçen gece hafif kasılmalarım var diye gece hastaneye gittik. Açılmam 7cm olmuş fakat sancım yoktu nst de az çıkıyordu. Doktor da artık bu açılma ile salamam seni deyip yatışımı yaptı. 1 gün hastanede bekledik sancılarımın gelmesini ama yok gelmedi. En sonunda suni sancı verdiler + suyumu patlattılar ve o şekilde doğuma gittim. Kolay bir doğum olmadı kendi sancılarım gelmediği için ama bebiş sağlıklı bir şekilde doğdu şükür 🙏🏼
Silaalgz Kızlar merakımdan soruyorum doğumda yaklaştı benim sancı çokmu kötü ya suni ya da normal sancı
babyefe Silaalgz Benim kendi sancılarım hiç gelmedi 7cm e kadar maalesef. O yüzden suni sancı almak zorunda kaldım ve beni mahvetti yalan yok. Ama suni sancı alıp tolere edebilenlerde var herkesin yapısı farklı dediğim gibi 🫠