cnmoglum_22 insallah geçer gider .. bizde halamın yeni kanser oldugunu ögrendik öyle bi an ki geçmis olsuna gittik ama geçmis olsun lafı cıkmadı agzımızdan, o süreci anlattıkça agladı biz suratına bakamadık üzülüyor diye, pek bi muhabbet olmadı yani, olamıyor muhabbet dönemiyor.. çok gecmis olsn