Byzz61 İğneden sonra 12. Günde belirtileri devam eden oldu mu ? Göğüs hassasiyeti şişliği ve kasıkta iğne batması. Böyle olup hamile kalan var mı ya da olumsuz olan ? Yaşadıklarınızı anlatırmısınız