Betulumcnmm monica50 ayyy bende tam 37 yım pazartesi kontrole gideceğim 37+2 oluyorum acaba çatı muayenesi yapacak mı bana 😄
monica50 Betulumcnmm önce ultrasonda baktı bebeğin kafası hiç görünmüyordu aşağı inmiş dedi öyle karar verdi çatı muayenesine haberin olsun 😅
Betulumcnmm monica50 anladım çok teşekkür ederim sağlıkla kucağına al inşallah Allah kolay doğum nasip etsin