Nhllla_ 5_erkek_annesi olsun allah sağlıkla ve kolaylıkla bebeğini kucağına almayı nasip etsin inşallah canım
ipek63yldz_ Asya_kardes1 Evet benimde ikinci hamilelik ilki sezeryandı bu defa olursa eger normal istiyorum 🤲🏻 benimki oglumda Kasım Aralık arası hamile kalmıştım agustos 14 de dünyaya geldi buda Ekim sonu Kasım başı dedi doktor .