nurbaharss meryys çok kötü canım 9 haftalık sabah kusma çok fazla gün için de bulantı hep siz kaç kilo aldınız ona çok takılıyorum da
meryys nurbaharss Ben zayıfladım iştah kapandı yeme isteğim yok yeni yeni düzeliyor gibii, su gibi akıntı var mi sizde de bende kahverengi leke ve su gibi akıntıya takildim sanki su dökülüyor gibi doktorum normal dedi de yinede takiyorum🥲
minismom ipek63yldz_ yok yaa gostermedi persembe kontrolum var insallah o zaman gosterir sen ogrenebildinmi
ipek63yldz_ minismom doktor ilk 11+3 de %80 kız dedi 14+4 de gittim kız gibi görünüyor yine dedi ama %100 demedi yani 🤭
cglgkdnz bebek_29 38 haftalık olduk her an her şey olabilir artık 🐣 son adet tarihine göre 7 Haziran doğumumuz ama doktorum o kadar bekletmeyeceğini söylüyor 🙈
minismom ipek63yldz_ ne guzel hayırlısı olsun sag salim kavusalım insallah detaylıda tam net ogrenirsin bende kızımı 12. haftada ogrenmistim ama bu biraz nazlı cıktı 😂😂
ipek63yldz_ minismom bu hafta inşallah gidicem 16+1 şuanlık gidene kadar 17 ye yakın olur bakalım ne diyecekler 🤭🤭
minismom ipek63yldz_ hmm aramızda 3 gun var bende 16+4 m kontrolum 17+2 de ogrenelim kesinlestirelim artık 😂