İki gündür şiddetli ağrım var 27.haftada başladı zaten bel sırt kaburga ağrısı ama dünden beri çok şiddetli sırtım belim kasığım kaburgam hepsi aynı anda ağrıyor uyutmadıda bu durumu yaşayan varmı doktora gitmelimiyim kanama olmadıgı sürece gelmeyin demişlerdi ama