Ayse57 minismom 11 hafta 3 gün az çok erken ama şimdilik kız gibi görünüyor ama tam emin olamayız ☺️☺️ bir dahaki kontrolde netleşir ☺️
minismom Ayse57 yok yaa soylemedi tahminde bile bulunmadı son gittigimde ayagını altına almıs gostermiyo dedi
Ayse57 minismom Hadi inşallah 🤲🏼 benimkini 12 haftada söylemişti kız olacak diye normalde artık söylemesi lazım görünüyor çünkü
minismom Ayse57 bende kızımı 12. haftada ogrenmistim ama bu biraz nazlı galiba 😊 bide nerde gorunuyo ben tam net anlamadıgım icin