Aygl 17 haftalık hamileyim 3 gündür kasıklarımda ağrı var normal mi durum mu kanama lekelenme vs yok bu haftalarda olup aynı durumu yaşayan varmi ayni ağrıları ilk hamilelik haftalarim da yasadim bebek yerlesmesi denildi peki simdi neyim ağrısı 10 gun var nerdeyse daha kontrolüme
Hatuss Aygl dr görün canım bu haftalarda rahim ağzı açılması yaşanıyormuş erkenden farkedip önlem alınabilir.
Aygl Hatuss Anneme falan sordum üşütüyosun kendini soğuktan korumuyosun dedi ama bi iki gün daha sürerse gidicem ya