Rose28 Beta hcg seviyem 3068, ilk defa doktora gittim. Doktorum keseyi gördü fakat 5 haftalık bir gebelik için küçük diyor , böyle bir şey duydunuz mu? Tekrardan kontrole çağırdı düşük riski dedi
Briahll Rose28 benim de 5. Haftada kese çok minikti doktor büyük ihtimalle biraz geç döllenme olmuştur dedi. Şuan 10+4 gayet iyi ilerliyoruz stres yapma canım 🌸
GULLMOMMY Rose28 cnm bence bazı doktorlar stres yaptırmak için konuşuyorlar 1 hafta bekle tekrar git inşallah sağlıklı gebeliktir
Aselyusra Rose28 benim de ilk bebeği gördüğünde kesede geriden geliyor ama endişelenmek için erken dedi. Bir dahaki gittiğime tamamdır yakalamış haftasını dedi. Korkutma kendini bende 2500 de iken kese bile gözükmemişti 😁
Rose28 Mucize0 geçtiğimiz haftalarda kasık ağrısı olmuştu, göğüslerde şişkinlik hassasiyet devam ediyor hala
Rose28 GULLMOMMY kesinlikle çat çat düşük riski, çok küçük diyince insan kalakalıyor. inşallah her şey yolundadır
Bulutlarda Rose28 doktorlar öyle maalesef kötü ihtimal çok azda olsa söylemek zorundalar sen canını sıkma ortada kesin bir şey yok inşallah her şey yolunda gider balım❤️
Gulgulmak Kizlar bende 19mayista kan verdim 460 kusur cikti 5 haftaliktim kese gorunmesdi 22 mayista 2240 kusur birsey cikti kese gene gorunmedi 29 mayista tekrar gidicem sizce varmi bir sikinti 4.gebeligim bu arada
Esmakeskin Gulgulmak o değerde görünmemesi belki normaldir ya aşırı yüksek değil beta çünkü bir kaç gün sonra bence tekrar git görünür Allahın izniyle . Vajinal bakılmadıysa bence görünmemesi normal
Gulgulmak Esmakeskin iki muayene de de alttan bakildi kasiklarimda adet olcakmisim gibi agri var birkac gundur anlamadim her gebelik farkli gerçekten