Ozge-Calgan Arkadaşlar devlet hastanesinde doğum yapan var mı ? Ne götürdünüz ne istendi ? Alınması gereken şeyler neydi söyler misiniz 😇
Edizhr Ozge-Calgan 2017 yılında yaptım ekstra hiçbir şey istemiyorlar sabah erkenden gidip giriş yaptırıyorsunuz doktorunuz muhtemelen kendi girecek belirli bir doktorunuz varsa ona sıra alıyorsunuz sonra sizi odanıza çıkarıyorlar sonda falan takıyorlar sonra da ameliyathaneye götürüyorlar işlem gerçekleşiyor ama ekstra hiçbir şey istemiyorlar
Denizz43 Ozge-Calgan 3 doğum yaptım sadece hastane çantamı hazırladım o kadar onlar birsey demedi birsey istemedi
Ozge-Calgan Aslında sormak istediğim bebek için kıyafet ekstra bişey isteniyor mu ? Hastane çıkışını filan önceden alıp giydirip getiriyorlar mı yoksa biz mi yapıyoruz herşeyi ? Hazırlıklı olmamız gereken farklı bişey var mı