Tugba0634 Selam kızlar bugün kontrolüm vardı 30+2 deyiz kilosu 1600 grammış üç gün önde dedi boyu ise 37 cm normal dedi doktor uygulamada 40 cm diyor sizin bebişlerde durum nasıl normal mi sizce
bebek_29 Tugba0634 kısa değil çok ta canım inşallah bir kaç haftaya kadar tam boyu uzun olur benim ortanca kızım 39 haftada 40 cm doğdu en küçük kızım ise 38 haftada 51 cm doğdu normal bir durum bebekler hafta hafta büyüyorlar
3_bebelianne Tugba0634 Benim oğlum 37haftada 48cm doğdu 26aylık 95cm şimdi😂 uzuna giriyor önemli olan doğduktan sonrası
gizem_sert Tugba0634 doktorum boyunu söylemiyor karında bükülü durduğu için boyu tam belli olmuyor kol bacak ölçümlerine bakıyoruz onlarda haftasıyla uyumlu dedi. Devlette özelde söylemedi
bebek_29 Anniskoo0634 evet ortanca kızım kısa boylu 11 yaşında olmasına rağmen n yaşıtlarına göre boyu kısa küçük kızım ise yaşıtlarına göre uzun genetiği anneden babadan geliyor
anneoluyorumm13 bebek_29 bence boy doğuncada belli olmuyor misal ben ortaokuldan mezun olduğumda 155tim yaşıtlarıma göre kısaydım lise1 de bir anda uzadım şuan 173üm 😁 hiç belli olmuyor bu işler 😁
Esma006 Tugba0634 benimkinin de kilosu fazla boyu Kisa sizinkiyle aynı perşembe gidicem bakalım iki hafta önce gitmiştim en son 32+4 olduk