vaveylamom Kıyafet tercihlerinizi nasıl yapıyorsunuz. Ekimde kısa mı giymeli uzun mu, Kışın ne kadar kalın giyinmeli
bebek_29 Anonimmom ilk gebelikse 21 22 haftada hissedersin canım benim 4. Gebeliğim 16. Haftadan itibaren hissetmeye başladım 17+3 haftalıgız şuan 👶🏼
Mhnr_11 24+1 sezeryan 26 27 ekim gibi dogum görünüyor saglikla gelsin bebislerimiz Benim tüp bebek 11 yillik mucizem kızım🥰
-gunes 28+2 Eylül sonu Ekim başı 40 haftayı beklersek. Kıyafet konusu çok kafamı karıştırıyor. İç zıbınları kısa kol mu olmalı yoksa uzun mu ?