Merhabalar, 18+4 hamileyim. Önlem amaçlı serklaj atıldı ama genelde evde yatıyorum. Bebeği hissetmeye de başladım. Dün gerildim ve ağrı gerilme hissettim ama gelip gecici şekilde ve karnım sertleşti. Bugün ağrım falan yok ama karın sertliğim devam ediyor ve dğnden beri bebişi hiç hissetmedim. Sizce bi sorun var mıdır?