Arazynp Bu doktora giden doğum yapan var mi? Doğum paketlerini araştırıyorum. Bütçemize en uygun burasını buldum. Evime de yakın. Doğum ücretleri uçmuş. Devlette de randevu bulunmuyor.
Oznurcivan Arazynp Bende defa life a sordum doğum paketi değil ama sadece sezeryan 22 bin normal doğum 20 bin dediler orası daha uygun 4 sene önce kızımı orda doğurdum çok memnun kalmıştım bende araştırıyorum
ikievladaemanetci_ Arazynp Merhaba ben şehir hastanesi busra sonere gitim aşırı aşırı memnunum çok iyi bir kadın ama randevu bulamıyorum acaba devaya gitsem mi dedim muayene ücreti ne kadar acaba
Arazynp Oznurcivan dogum ucretini bilmiyorum ama doğum paketi var hersey dahil 55 bin dediler. Tüm muayene tahliller nst vs..
Arazynp Oznurcivan liv hospital mesela 80 bin dedi pakete. Tek doğum ucreti 50-60 bin civarinda dedi. Devada sanırım 30-35 bindi. Burada yorumlarda görmüştüm.
Arazynp Oznurcivan ya bana orası cok uzak. Biraz ulaşım da kolay olsun istiyorum. İlk dogumumu bossan da berfin okmen ozkanda yapmistim. Oranin da dogum paketi yokmus. Muayene ücretleri 2 bin üstü. Siz kacinci haftadasiniz?
Oznurcivan Arazynp Berfin hocaya bir kez gitmiştim kızım da doğum için 22 bin diyorlar sezeryana ben 20 haftalığım şuan medical e gidiyorum doktorumdan memnunum ama çok pahalı
Oznurcivan Arazynp Şehir Hastanesi’ne gittim kontrole 3 kez falan memnun da kaldım doktordan ama doktor bu hastaneden de şehirden de gidicem dedi bir daha da gitmedim şehir hastanesi doğumundan da kimse memnun değil gitmem o yüzden
Minikyavrum46 ikievladaemanetci_ Bende Büşra soner e gidiyorum çok memnunum ama doğumu bende başka bir yer mi bulsam diyorum
Eliffbaby Arazynp devada Cevdet öksüzlere gidiyorlar kimi duysam memnunlardı 🤷🏻♀️ benim doktorum bossan esin Bilik tavsiye ederim