Pelnztrk Arkadaşlar bebeğim 2 aylık, bayan kuaförüyüm kendi işim bazı zamanlarda gitmem gerektiğinde sağım yapmak istiyorum annemde biberon ile verse o durumlarda meme reddi yapar mı sizce ?
2bebelianne Pelnztrk yüksek ihtimalle yapar biberon akışı daha kolay olduğu için yorulmadan hemen onunla beslenmesi işine geliyor bebislerin ve meme reddi oluyor maalesef
Gulkiz22 Pelnztrk bu bebekten bebeğe tamamen değişir ben de çalıştığım için sütünü sağıp bırakıyordum çok güzel biberonlar var, anne memesi gibi çektikçe gelen, biz yaşamadık meme reddi 2 buçuğa kadar emzirdim 😂
Mrscakir Pelnztrk bende dışarı çıktığımda bi yere gittiğim de emzirmek istemediğim için sağım yapıyorum philips avent biberonla veriyorum. Akışı ve yapısı anne memesine çok yakın olduğu için bizde meme reddi yapmadı. Her bebek bir olmayabilir tabiki ☺️
Pelnztrk Mrscakir bendede o biberon var yani zorda kalmadıkça zaten verme taraftarı değilim bakalım 🤭 bir kere denesem bir öğünü
Mrscakir Pelnztrk ara ara çok sık vermediğiniz sürece sıkıntı olacağını sanmıyorum. Ben anne sütüne ek mamada veriyorum arada ee onuda mecbur biberonla veriyorum ona ragmen olmadı. Baktınız meme reddi olacak gibi eskisi gibi tutmuyor memenizi vermezsiniz ☺️
Pelnztrk Mrscakir ya sık değil zaten bazı zamanlar işe gideceğim zaman mesela öyle düşündüm biberon kaşık ile zor olur diye bakalım umarım gerekte kalmaz olabildiğince emdirmek istiyorum:)