Nursemom Pyrz86 27+2 olduk bizde bugün👼🏻 Ara sıra bacak ağrılarım oluyor,uykusuzluk ve geceleri sıcak basmaları, nefes darlığı yaşıyorum arada 😐 bebişim sanki daha farklı hareketler öğrendi bazen kıpır kıpır maşallah👼🏻 Sizin nasl gidiyor 🥰
Ezgiaydinn35 Pyrz86 27+5 bel ağrısı ve özel bölge de baskı çok fazla gece uykum 0 😊 çok rahat bir hamilelik geçiriyorum diye diye kendime nazar degirdim sanirim bebiş sağlıklı olsun herşeye raziyim 😍
Bebeginehasret Pyrz86 bgun 27 oldum canm bende bakalm.carsamba kontrolum var bebis hareketli sabahlari hem hareketli hem arada kasilma oluyor ara ara da kendimi yorunca bel agrilarim oluyor dinleniyorum hemen sirt agrim fena geve uykularm hic yok huzursuz bacak sendromu.oluyorum bu hafta bavul için oncelikle alisverise baslicaz bakalm 😍
Pyrz86 Nursemom gece uyuyamama ,gündüz mutlaka şekerleme yapmak istiyorum ama mümkün değil maalesef bel ağrısı ve kalçamın sok tarafı ağrıyor çok bemişim benimde kıpır kıpır maşallah 🧿
Pyrz86 Nurky maşallah kan ilacı içmiyonuz mu o beni bayaa rahatlattı düzenli çıkıyorum lavaboya benimde normalde sorunludur .
Essraa2 Nurky benimde ilk hamileliğimde çok vardı bunda mom vital diyr bi vitamin verdi doktor aynı zamanda sindiirim sistemi. İçinde çok iyi başından beri kabız olmadım 27.4üx bizde😌
Nursemom Nurky bende de var ya bu aralar kabızlık 😐 ayva iyi geliyormuş yiyor musunuz 😟 kayısı suyu aldım bende bugün 😐
Pyrz86 Ezgiaydinn35 el ağrısı benimde çok fazla maalesef ani hareketlerde kasılmalar oluyor baskı erken başlamış inşallah erken doğum falan olmaz
Pyrz86 Bebeginehasret benimde en son kontrolümde önde gidiyor bebek haftasına göre dedi geçen hafta 28 dediydi ama benim son adet tarihim belli değil tam olarak öyle bebeğin gelişimine göre .bel ağrısı benimde var kasılma kramp lar için magnezyum kalsiyum kullanıyorum ben .