15 haftada doktorum bebeğimin erkek olduğunu söyledi hatta bacak arasını bile bize gösterdi çıkıntı vardı bu bebek benim için %99 erkek dedi biz ayrıntılıyı bekledik yine de ayrıntılıda da erkek olduğu söylendi ama bu kontrolümde başka bir doktor bacak arasını çapraz olduğunu ve göremediğini ve kıza benzettiğini söyledi sizce inanmalı mıyım aklımı karıştırdı