Emiisko ya Allah razı olsun. Bilmiyorum şeytanın verdiği kuruntu herhalde doğumum yakın ultrasınlar böyle bulanık çıkınca tövbe yarabbim aklıma öyle geliyor işte. Bide 3 üz başladık tek devam ediyoruz kzıımla ve hiç test falan yaptırmadım ondan olabilir kuruntular. Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için 🩷