nidasahiinn Merhaba, hayir asla kendinizi suclamayin bazen ne yaparsaniz yapin olmuyor, boyle olacagi varmis. Benim bebegimde de 32.haftadan sonra gerilik basladi su anda 35+5gunluk hamileyim en son cuma gunu karin cevresi 33haftayla uyumluydu zayifti ve bana da sezaryen gunu verildi. Beslenmeme dikkat etmeme ragmen bunu yasiyoruz. Yeter ki sag salim doğsunlar 💐