Glsmrt hiçte paranoyak değilsin canım seni o kadar iyi anlıyorum ki anlatamam ben 8+4 deyim daha ama benimde bulantım bir anda kesildi diye kurmaktan bir hal oldum. Olsak olsak pipirikli hamileler oluruz herhalde 😊
Eminim gayet iyidir bebişin. Biraz konuşmayı dene belki sakinleşir 🎈