Tuba704 Arkadaşlar Merhaba Hamile olanlar doğumundan sonra belli bir ücret alıyormuş devletten bu konuda daha detaylı bilgisi olanlar var mı? Ben konuyu yeni duydum detaylarıyla araştırıcam öğrendikçe de eklerim herkes faydalansın
NaimeYilmaz Tuba704 olmazmı var elbet ama uzun ve detaylı netten bu sekılde yazarsanız baya 3 paragraflı yazı cıkıyor ☺