canbebekku21 bende ikiz annesiyim bebekelrim çok şükür 3,5 yaşında insAllah sağlıkla kucağına alırsın bnde öyle bulantılar kusmalar hayatımın en zor dönemiydi diyebilirim kaybetme korkusu erken doğum daha snra kuvez ay yasamadigim kalmamisti hergun şükür ediyorum o günlerin bittiğine ihmal etme kndini uzan dinlen sureki helle ilk haftalar çok önemli prilam kulan bulantı ilacı yazdir zorlu bir yol seni bekliyor Allah yardımcın olsun benim 7 Hf başladı bulantı kusma tam 32 Hf kadar sürdü perişanlık 🤣