Oğlum 2 yaşında anca bıraktı emziği çok seviyordu ayına göre alıyorduk emziklerini bir sorun yaşamadık ama bıraktırma konusunda da hiç zorlamadı 1-2 günde unuttu ama dişlerinde herhangi bir sorun veya damağında bir sorun olmadı düzenli diş muayenesine gidiyoruz