Kızlar selamm 🌸 Eşimin çalıştığı kurumda yıllık izni herkes aynı anda kullanıyor 15 gün kurum kapanıyor. Ben de eşimin iznine göre ayarlayabiliyorum kendi iznimi. Bu seneki yıllık izinleri benim 34 ve 35.haftama denk gelecek 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Şu anda 24+1’im. Bayramdan 4 gün sonra kardeşimin düğünü olacak belki çok yorulurum diye bayrama tatil ayarlamadım. Hiç o haftalarda tatile gideniniz oldu mu 😂😂 Mümkün mü acaba diye düşünmüyor değilim.. Araçla Antalya civarına gitsek 6 saat sürer tahmini ama rahat eder miyim bilmiyorum. Derdim yüzmek değil bu arada zaten pek sevmiyorum yüzmeyi ama eşimle tatilleri çok seviyorum 🥰