deryyya
Doğum yapan varmı istü hastanesi medikal parkta. Meriç beye giden?
Celik
Ben ilk 2 ay gittim sırf para tuzağı bir hastane
Gizeem12
Meriç beyde doğumumu yaptım puan 4 aylık kızım var 😊
Kesinlikle öneririm harika bi doktor ilgisi alakası süper her dakika sizinle iletişimde oluyo bi sorun veya sıkıntınızda hemen kabul ediyo gidebiliyosunuz ve hala mesaj atar kızımı sorar ben sezaryen oldum genelde çoğu insan çok sıkıntı çeker ama ikinci gün ayağa kalktım 5 gün sonra dışarı gezmeye çıktım çok çok iyidir tavsiye ederim canım ☺️