Beyzaknr Kafayı yicem bat 1 Haziran dayanamayıp evde kaset test yaptım silik çizgi görüyorum hafif ama hayal mi görüyorum anlamadım
_umudumvar_01_ Beyzaknr ben pek bişey göremedim biraz daha mı beklesen acaba canım. Belirtilerin var mı hiç
Beyzaknr _umudumvar_01_ var evet kasık ağrısı göğüslerim büyüdü hassaslaştı bel ağrısı uyku hali baş ağrısı
Merveee11223 Bence erken yapmışsın testi gecikmeyi bekle varsa o zaman çıkar simdi malesef bisi gözükmüyor
_umudumvar_01_ Beyzaknr o zaman erken yapmış olabilirsin birkaç gün sonra erken gebelik testi al bide normal test al ikisini de yap bakalım ne çıkacak gününe de varmış zaten daha baktım çıkmadı falan git bi kan ver için rahat etsin en azından
Mariam1 Beyzaknr ben burda gördüm kan ver eğer orda çıktıysa kanda çıkar zaten ama hevesini krmak istemiyorum canm ama oyile testler hep silik çıkarıor o yüzden kan testi en iyisi yada yarın tekra hap kulaşma lazım
Pofidik123_ Beyzaknr canım içini karartmak gibi olmasın ama gözükmüyo dediğim gibi strese sokma kendini bekle bat bi gelsin 😊😊inşallah güzel sonuçlar alırsın