Kızlar sıkıntısız pozitif bi sezaryen doğum geçirdim hemen ikinci günü ayaklandım şuan 4. Günümdeyim işimi gücümü yapabiliyorum ama sabah ilk uyandığımda kalkmakta aşırı zorlanıyorum bütün vücudum uyuşmuş oluyor ödemi daha atamadım vücudumdan ve yataktan ayağa dikelmek beni aşırı zorluyor ağlıyorum kalkamadığım için gün içerisinde toparlanıyorum bu neden olur normal mi daha kontrolüme 4 gün var bunu yaşayan var mı