2 düşüğüm var biri boş gebelik bir 6 haftada kalp durması. İki gebeleğimde de gebe kalmak için beklemedim korunmayı bırakınca kısa sürede gebe kaldım fakat ikisi de kısa sürede sonlandı. Artık umudum azalmaya başlıyor. Sonrasında ne yaşayacağım, anne olabilecek miyim 🥹