Sevgili anneler, çalışan 7 aylık hamile bir kadın olarak yazıyorum. Sayın Cumhurbaşkanımız önümüzdeki 10 yılı aile yılı ilan etti. Yaklaşık 7-8 aydır da doğum izni artacak haberleri gündemde. Bugün cimere başvuru da bulundum yine istek şeklinde. Bu forumda bir sürü hamile kadın var. Herkes cimere en azından istekte bulunsa belki öne çekerler ya da dikkate alınır. 1-3-5 kişinin yazması ne yazıkki yetmiyor. Herkes elini taşın altına koymalı. Ne dersiniz?