anneeylul Merhabalar.. 50.yilda safak tip merkezinde aysin hanima giden var mi. Kendisi cok yogun oluyormus sanirim. Ozellikle ocak ayindan sonra dogum ucreti hakkinda bilgisi olan varsa yazabilir mi.. 🌼🌼
anneeylul nursen1153 ben daha 21 haftaligimm:) Hayirli olsun insaallah. Rabbim hayirlisyla kucaginiza almayi nasip etsin. Bilgi alinca bana yazarmisiniz. Bende detayli cekilcem yarin sonra kendisine bi gidecegm insaallah.
nursen1153 anneeylul amin sizinde rabbim kucagınıza almanızı nasip etsin rabbim saglıklı hayırlı evlatlar nasip etsin cümlemize😊😊tabi haber veririm
nursen1153 merhaba gittim ama o gün biraz rahatsızdım doğum konusunu tam konuşmadık sadece kendisi girince ek ücret almıyormus 500 evler şafakta doğum yapılıyor bi oda ayarlanıyor 1 refakatçiyle doğumu bekliyorsun pazartesi tekrar çağırdı ücreti ozaman konuşucaz canım
anneeylul nursen1153 tamam insaallah. Bakalm ben eski doktoruma bi gideyim once sonra ona basliycam insaallah
nursen1153 anneeylul görüşün gerçekten çok tatlı bi doktor inşallah doğumda da memnun kalırız:)) sağol canım 😊
anneeylul nursen1153 cok tesekkur ederim bilginiz icin.. Son kez cuma gunu kendi doktrmdan sonra ona gecicem insaallah. Herkes seviyor kendisini. Safak hast. Bana cok yakin hem. Hayirlisi olsun insaallah hakkimizda.
Busraa3458 Canim bende aysine gidiyorum yoğun oluyo ama çok seviyorum doktorumu benim dogumumda nisanda normal doğum 1450 sezeryani sormadım şuan geceleri gelmiyo doğuma rahatsızlığından dolayı ama nisanda başlayabilirim dedi
nursen1153 aynen canım telefonla ilgili benimde bi bilgim yok ihtiyacım olmadı sormadım😃evet çok yoğun ama cok tatlı bi bayan