Yesim34m Zehrbblc cnm ben ertesi ay hamile kalmıştım ama kalp atımı olmadığından kürtaj olmuştum aradan 5 sene geçti iki aydır deniyorduk bakalım yarın belli olacak herşey senin de gönlüne göre olsun inşallah 🙏🏻