edabolukbasi3- 😆😆😆😆 ahahah eşimle bizde dün akşam karar aldık nasipse 10 haziranda rizeye benim memleketime gitcez 25 haziranda döncez 😍😍 burdan arabayla havalimanina gitcez ordan uçakla rizeye geccez 3 cocukla arabada zor olur uçakla 1 buçuk saate ordasin