Kızlar iştahım gitti açılmıştı fakat şuan ne yesem ağzımda garip bir tat oluyor normal mi kontrolüm daha 1 hafta sonra ama endişe ediyorum? Bir de doktorum decavitle ferro sanol yazmıştı ama içemiyorum geri çıkartıyorum felaket midemi bulandırıyor içmesem olur mu d vitamini vermedi, sadece ikisini verdi