Mariam1 ay Ben post sahibi ile karıştırdım çok pardon,
Beklemen en iyisi bende bekliyorum. Doğumdan önce de çok düzensizdi dedim doğum sonrası düzelir adetim yine düzelmedi. 2 ayda bir falan oluyorum. Geçen ay değil ondan önce ki ay tam vaktinde oldum oh dedim düzene giriyor. Mayıs 3 te oldum sonra ikisinin arası 61 gündü. Bende tahmini test yapıyorum artık.
Tarih kendini tekrarlıyor benim korkum o yüzden kızıma hamile kaldığım zamanda 3 mayıs’ta adet olmuştum geç döllenme olmuştu Ben 8 Haziran’da 5.67 değeriyle kızımı öğrenmiştim. Şimdi bu aydan tırsıyorum yine 3 mayıs’ta oldum şu ay geçsin diye bakıyorum 🤣 Rabbim isteyene hak edene nasip etsin. Bir kızım var o yüzden Ben pek istemiyorum gebelik.