36 haftalık hamileyim öncelikle dün dısardayken bi anda idrarımım geldiğini hissettm hissettiğim o anda tutamadım bi anda biraz akıverdi neyse sonra eve geldiğimde biraz sancılanmam oldu dakika tuttum düzensiz olduğu için uyudum sabah uyandığımda çamaşırım ıslanmıştı ama şuan sancım falan yok suyum geliyo olabilirmi