Merhaba hanımlar yıllardır yoktum. Ansızın bebeğimin gelmesi gibi geliverdim :)). Çocukluğumdan beri anne olmak isteyen biriydim hemen anne olacağımı sanarken rabbim beni sınavdan bir güzel geçirdi. İki kez tüp bebek tedavisi ile hamile kalmış ama ne yazık ki bebekleri tam gelişmeme sonucu kaybetmiş bir anne oldum. Çok zor günler geçirdim kendi içimde. Umudum yoktu ama Allah’tan umudum hep vardı. Şu etraftan çocuk ne zaman diye soran kesimin ağzına Necip Fazıl Kısakürek’in küreği ile vurasım geliyordu 🤭. Sabrettim dua ettim ve rabbim bana kendiliğinden bir mucize nasip etti 🥲🌸. Şimdi mucizeme kavuşmak için gün sayıyorum. Umutsuz olan arkadaşlarıma sesleniyorum umutsuz olmayın duadan hiç vazgeçmeyin bir gün dualarınızı yaşarken bulacaksınız kendinizi🤍🤲